Πολιτική επιστροφών-εγγυήσεων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η επιστροφή και η αντικατάσταση των προιόντων είναι εφικτή με τις εξής προϋποθέσεις:
- Επικοινωνήσετε εντός πέντε (-5-) εργάσιμων ημερών με την εταιρεία μας.
- Τα προς επιστροφή ή αντικατάσταση προιόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. Να βρίσκονται στην συσκευασία τους και να είναι σε άριστη κατάσταση.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή, όπως Τιμολόγιο αγοράς ή Απόδειξη λιανικής πώλησης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ
Εγγύηση νοείται κάθε πρόβλημα που παρουσιάζει το προϊόν από κατασκευαστικό σφάλμα και όχι από φυσιολογική φθορά ή από κακή χρήση.
Όταν αποστέλλετε προιόντα προς έλεγχο θα πρέπει να συνοδεύονται από την επισυναπτόμενη αίτηση εγγύησης.
Η αίτηση εγγύησης θα πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από τον πελάτη ώστε να μπορεί να γίνει διασταύρωση των στοιχείων.
Ο χρόνος εγγύησης των προϊόντων είναι ένα έτος από την πώληση των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή. Στην αίτηση εγγύησης , στο πεδίο ημερομηνία πώλησης θα πρέπει να συμπληρωθεί η ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό που έχει εκδοθεί από την εταιρεία μας.